Home » Czynniki rankingowe Google

    Jak często powinno się robić aktualizację strony?

    Na aktualizację strony składa się wiele czynników. Oprócz aktualizacji bieżących CMS i wtyczek (pluginów) należy dokonywać aktualizacji/modyfikacji treści publikowanej na stronie. Im bardziej aktualna treść na stronie tym wyższe dla niej uznanie w rankingu. Google faworyzuje strony na których jest często aktualizowana treść (zachowana jest częstotliwość aktualizacji) oraz dodawana jest nowa. Ta ostatnia ma najczęściej…

    Czytaj więcej...

      Czy dla wyszukiwarki ma znaczenie otagowanie obrazów?

      Obrazy wysyłają wyszukiwarkom ważne informacje dotyczące trafności przez nazwę pliku, tekst alternatywny, tytuł, opis i własność. Obrazy to też świetny sposób na wyświetlenie treści przez wyszukiwarkę na wysokiej pozycji wyników wyszukiwania. Mogą pomóc Ci uzyskać dobrą pozycję w rankingu, a także służyć jako wezwanie do działania. Obrazy są jedną z najważniejszych części każdego postu lub…

      Czytaj więcej...

        Co znaczy „zduplikowana treść” ?

        Google staje się coraz mądrzejszy i mądrzejszy. Może teraz wykrywać zduplikowane treści na stronie. Aby uniknąć tworzenia duplikatów treści, możesz użyć tagu „noindex” na swoich stronach. Jeśli Twoja witryna zawiera różne strony w dużej mierze o identycznej treści, warto użyć preferowanego adresu URL. (Nazywa się to „canonicalization” (PL: kanonizacją)). Zduplikowana treść to problem w sieci….

        Czytaj więcej...

          Jak często kluczowe słowo lub fraza musi wystąpić na danej podstronie?

          Google indeksuje strony na podstawie algorytmów a reguły/szczegóły są znane tylko nielicznym z administratorów wyszukiwarki. TF-IDF prawdopodobnie w zaawansowanej wersji weryfikuje częstość danego słowa/frazy w publikacji. Zasada mówi, że im częściej fraza/słowo kluczowe pojawia się w np. dokumencie, tym bardziej prawdopodobne jest, że podstrona dotyczy tego słowa/frazy!

          Czytaj więcej...

            Czy wiek domeny ma wpływ na SEO?

            Ma wpływ to jak długo domena była opłacana za aktywność (im dłuższa tym lepiej) oraz jakość treści, która była publikowana pod domeną. Wpływ ma zawarcie słowa kluczowego w nazwie domeny! Witryna z niestabilnym właścicielem, dużymi spadkami może tworzyć podstawy dla Google „zresetowanie” historii danej witryny, negując wszystkie linki prowadzące do domeny. Są przypadki, że ukarana…

            Czytaj więcej...
            TOP
            Translate »