Optymalizacja synergii działań internetowych i marketingowych w biznesie.

Showing: 1 - 10 of 15 Articles

Czy warto używać Google Search Console?

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Posiada ponad 85% udziału w rynku. Wiele firm czerpie korzyści z bycia na szczycie w wynikach wyszukiwania stosując się do zasad oceniania przez Google. Google pomaga wszelkim inicjatywom udostępniając często bezpłatnie narzędzia wspierające budowanie renomy w Internecie. Jednym z tych narzędzi jest Google Search Console to doskonała aplikacja do …

RWD (responsive web design) – co to?

Responsywne projektowanie stron internetowych (ang. RWD – responsive web design): Responsywne projektowanie stron internetowych (RWD) to taka technika, która pozwala użytkownikom stron internetowych zapewnić optymalne wrażenia podczas oglądania, niezależnie od rozmiaru ich urządzenia. Główną ideą RWD jest to, aby zawartość była łatwo dostępna z dowolnego urządzenia (smartphon, tablet, laptop) w położeniu panoramicznym i pionowym. Nie …

Co znaczy słowo OPTYMALIZACJA ?

Optymalizacja, to z jednej strony metoda a z drugiej konkretne działanie. Najczęściej mówi się o wyznaczaniu najlepszego (optymalnego) rozwiązania. Takie rozwiązanie optymalne może dotyczyć różnych procesów w tym biznesowych, technicznych i gospodarczych. Na przykład może to być skrócenie algorytmu programu z punktu widzenia określonego kryterium lub obniżenie kosztów, czy wykluczenie określonych działań w czasie przez …

Co to jest BRIEF?

To podstawowy dokument zawierający zestaw informacji użytecznych w procesie tworzenia kampanii reklamowej. Zawarte w nim informacje najczęściej dotyczą odbiorców reklamy, głównych celów kampanii, analizy rynku, budżetu, idei i pomysłów związanych z realizacją projektu. Precyzuje a przede wszystkim określa zadania stawiane np. agencji reklamowej lub copywriterowi.

Dlaczego FanPage?

Fan page – to firmowy profil na Facebooku. Jest to strona podobna w konwencji do profilu, ale przeznaczona dla firm, osób publicznych, produktów czy znanych marek (jak sama nazwa wskazuje: Fan Page – strona dla fanów). Instytucje i firmy z zasady nie mogą zakładać prywatnych profili. Posty na fan page’u można wspierać reklamami. Fanpage jest …

„cost per action” czy „cost per click”?

CPA – ang. Cost per Action, model rozliczeniowy na linii zleceniodawca (reklamodawca) oraz zleceniobiorca (wydawca, agencja), w którym zleceniobiorcy przysługuje wynagrodzenie zależne od osiąganych wyników. W modelu CPA podstawową jednostką rozliczeniową jest szeroko rozumiana akcja, ustalana wcześniej pomiędzy stronami. Jako akcję w tym modelu możemy zdefiniować np. rejestrację w serwisie, pobranie lub obejrzenie filmu wideo …

Content marketing?

Marketing treści często łączony z copywritingiem. Jest to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych Klientów poprzez publikowanie interesujących i przydatnych treści, które wzbudzą zainteresowanie ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców (target).

Na czym polega ban w wyszukiwarce?

Kara Google, która ma charakter permanentny. Polega na usunięciu witryny z indeksu wyszukiwarki. Ban nakładany jest najczęściej na witryny łamiące prawo bądź naruszające czyjeś prawa autorskie.

Public Relations – PR ?

Wizerunek. Kreowanie wizerunku osoby, firmy, również partii politycznej, danego urzędu czy państwa. Jest to również kształtowanie stosunków publicznie działającego podmiotu z jego otoczeniem. Celem public relations jest dbałość o dobry wizerunek, akceptację i życzliwość wobec działań danej osoby czy organizacji. Skrót PR kojarzy się oprócz wizerunku z reputacją i tożsamością.