Brak troski o wizerunek w sieci web

Dzięki rozwojowi internetu w Polsce i szybko rosnącej liczbie internautów, należymy już do tych krajów, w których sieć uznawana jest za jedno z najskuteczniejszych narzędzi kształtowania wizerunku, ale i sukcesu biznesowego. W obecnej gospodarce internetowej, wizerunek internetowy posiada rolę strategiczną, a marka jako jego udział stanowi najważniejszą część majątku niematerialnego firmy. Dawniej, budowę marki utożsamiano głównie z takimi elementami jak: nazwa, logo lub używane symbole. Obecnie, przez e-markę rozumie się kreowanie wartości dla klientów w postaci zaufania wobec oferty i transakcji, bliskości pomiędzy klientem i podmiotem gospodarczym, pozytywnych emocji i doświadczeń. Świadomie wykreowany wizerunek internetowy jest obecnie jednym z najważniejszych źródeł przewagi konkurencyjnej, jaka jest do uzyskania na rynku. Zarządzanie wizerunkiem w internecie jest więc koniecznością, a brak troski o wizerunek w sieci web może doprowadzić do zniszczenia wizerunku internetowego, nawet tego budowanego od lat i poza siecią.
Czy na pewno wiesz jaki jest Twój wizerunek?
