strona_glowna_crm.png

CRM na serwerze współdzielonym!

Jeden z moich przyszłych klientów zadał mi pytanie o instalację dobrego CRM-u, który pomógłby mu w zarządzaniu informacją w jego firmie, ale przede wszystkim poprawił jakość obsługi i zapewnił standardy RODO. Próbował już instalować różne CRM-y, ale w kilku przypadkach jego serwer okazał się niekompatybilny lub aplikacja, którą instalował miała bardzo wysokie wymagania. Po wielu próbach poddał się, ale temat dla niego wciąż pozostawał otwarty.

Dla mnie, to oczywiście było wyzwanie….

Od lat śledzę rozwój aplikacji CRM na rynku – też na rynku w Polsce. Prawda jest taka, że wielu przedsiębiorców nie jest przekonanych do CRM-ów i na podstawie często szczątkowej wiedzy odpuszczają temat. Szkoda, bo CRM to same korzyści.

Najprościej  o CRM-ie ( ang. customer relationship management, CRM) można napisać, że to zestaw procedur oraz narzędzi, które są niezbędne w efektywnym zarządzaniu relacjami z klientami i informacją.

Dlaczego przedsiębiorcy mali i średni w Polsce niechętnie podejmują się wdrożenia CRM-u w swojej firmie?

Jak zawsze cały problem tkwi w szczegółach i zawiłościach technicznych. Na rynku roi się od CRM-mowych aplikacji a każda szczyci się poziomem zaawansowania technologicznego i skalą wymogów instalacyjnych.

Natomiast przeciętny przedsiębiorca w Polsce, nazwijmy go Panem Kowalskim, w ramach oszczędności korzysta z masowych rozwiązań hostingowych – bo najłatwiej i najpewniej w sensie administracyjnym wybrać wirtualne serwery współdzielne. Te ostatnie to przestrzeń dyskowa zarządzana w sposób oszczędny - czyli szybkość i parametry dzielą się na wszystkich użytkowników (to tak najprościej tłumacząc). Za tę współdzielną przyjemność  (np. 500 GB przestrzeni! Wow!)  nasz Pan Kowalski zapłaci około 1000 zł na cały rok. To zdecydowanie taniej niż serwer własny w firmie lub dedykowany (za 100 GB ponad 2000 zł!) w jakiejkolwiek firmie hostingowej – najważniejsze, że przy współdzielnym nie ma potrzeby zatrudnienia administratora, który taki serwer by „ogarnął”.

Większość dostępnych na rynku aplikacji CRM to wymóg posiadania samodzielnego serwera w firmie lub dedykowanego np. u dostawcy takiego CRM-u. Na dzień dobry, wdrożenie takiego CRM-u zaczyna się od kwoty 25 tysięcy!

Jako firma AP Optymalizacja Andrzej Pluta, wyszedłem naprzeciw oczekiwań Przedsiębiorców. Instalujemy CRM  (RWD ang. Responsive web design ) na serwerze współdzielonym w Home.pl, na dowolnej domenie i oczywiście obowiązkowo z SSL.

Co oferuje wdrażany przez nas CRM? Wszystko, co jest niezbędne do zarządzania relacjami ze stałymi i nowymi Klientami oraz zarządzania informacją. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji zapraszam do kontaktu telefonicznego ( 48 531 888 925), e-mailem lub przez formularz

Poniżej zrzuty zakładek:


agenda.png
projekty.png
projekty_lista.png
konfiguracja_1.png



Trwa ładowanie danych z Facebooka

Kategorie aktualności

Szukaj AP OPTYMALIZACJA procesu biznes, strony www, pozycjonowanie SEO, tworzenie stron, marketing, analiza