Przez ostatnie lata marketing przeszedł ewolucję obejmującą już cztery stadia, które nazwaliśmy Marketingiem 1.0 (etap koncentracji na produkcie), 2.0 (etap skupienia na kliencie), 3.0 (stadium humanocentryczne - nakierowania na wartości) i obecnie wdrażanego 4.0. Wiele firm wciąż praktykuje Marketing 1.0, inne korzystają z opcji 2.0, a jeszcze inne przechodzą na wersję 3.0. Prawda jest taka, że tylko przed tymi ostatnimi roztaczać się będą najszersze możliwości. Marketing 4.0 – powstał jako naturalne przedłużenie Marketingu 3.0, jednak oparty o zmiany spowodowane rewolucją informatyczną oraz zmieniającym się profilem konsumentów. Przyszłość Marketingu 4.0 to tworzenie produktów, usług i kultury korporacyjnej, które odzwierciedlają i afirmują wartości wyznawane przez ludzi.

Continue Reading

21 lis 2017 by APOPT

Kategorie aktualności

Szukaj AP OPTYMALIZACJA stron - pozycjonowanie SEO - tworzenie stron - marketing - audyt strony - reklama