digital_marketing_internet.jpg
Internet to niesamowite narzędzie i jednocześnie rynek sprzedażowy. Wielu z moich Klientów ma tego świadomość, ale nie zawsze potrafią ogarnąć zasady e-marketingu i opracować strategię działań w Internecie. W skrócie, zaczynamy od odpowiedzi na dwa zasadnicze pytania.

Jaką przyjąć taktykę w e-marketingu?

Przede wszystkim zacząć od przygotowania i poznania zasad działania wskaźników monitorowania, mierzących efektywność naszych działań oraz zaplanowania obszarów, w których chcemy skutecznie zaistnieć. Utworzyć grupy docelowe i persony, czyli określić target działań (czynniki demograficzne, status społeczno-ekonomiczny, czas). Zweryfikować własne doświadczenie i zaplecze, a także określić dokładnie: jaki jest cel strony www i innych działań w Internecie?

Ile możesz wydać wszystkich środków finansowych na webowe działania?

Bez finansowania będzie ciężko! Policz każdą kwotę do wydania, tą jednorazową roczną np. za domenę i ssl, ale każdą inną dzienną czy miesięczną. Określ źródła finansowania i jego czas. Zastanów się: jaka jest potrzebna intensywność działań? Pomyśl, ile Twojego czasu, zaangażowania oraz wiedzy stanowiłoby substytut środków finansowych? Tylko inwestycja w określony poprawnie rodzaj reklamy i promocji z uwzględnieniem również tych wyrafinowanych form reklamy (np. mobilna, SM, marketing afiliacyjny) - to sukces. SUKCES, o ile zapewnimy bieżący monitoring naszych działań (np. Google Analytics, Ads) i wydatków oraz dokonamy odpowiednich porównań, korekt/modyfikacji.





Trwa ładowanie danych z Facebooka

Kategorie aktualności

Szukaj AP OPTYMALIZACJA procesu biznes, strony www, pozycjonowanie SEO, tworzenie stron, marketing, analiza