Szkolenia praktyczne. Wiedza on-line.

Kto jest LIDEREM w firmie?

poniedziałek 29 październik 2018 - 23:34:56
badz-liderem.png

Do wprowadzenia efektywnych zmian w firmie , w której zatrudniasz ponad 10 pracowników, nie wystarczy samo zarządzanie. Twojej firmie potrzebny jest przywódca. Powinien to być właściciel w funkcji lidera, który nie skupia się na zadaniach managera.

Rolą lidera jest nadawanie kierunku w rozwoju firmy, przekazywanie tej wizji i skuteczne delegowanie zadań do wykonania za pośrednictwem dobrze wyznaczonego managera, który odkłada sprawy prywatne i identyfikuje się z firmą. Manager nie tylko dba o prawidłowe wprowadzenia zmian i alokację zasobów, ale wspiera też cały zespół pracowniczy i przełamuje naturalny opór do zmian.

Z przykrością muszę stwierdzić, że wielu właścicieli przez zachłyśniecie się sukcesem wpadło w sidła samozadowolenia i wygasł w nich zapał do pilnych zmian. Zawisły sobie w powietrzu wciąż te same usługi, produkty i procesy - „przecież dzięki nim odniesiono sukces”, a główna uwaga właściciela poszła w samo chwalenie, pozyskanie obłudnego poklasku od „znawców tematu”. Właściciel stracił czas i wartość (również przez niewłaściwie wybranego managera/managerów)... i przez zapomnienie, że ciągłe zmiany są nieuniknione, nie wolno z nich rezygnować lub odwlekać w czasie. Taka postawa się mści.

Zadowolenie to postój a postój, to krok wstecz, a krok wstecz, to początek końca!

Nigdy nie jest za późno, aby odwrócić trend spadkowy. Można też odbić się od dna. Trzeba jednak na nowo rozbudzić w sobie potrzebę działania, z leniwego w kreatywnego scenarzystę, który dostrzega zmiany w rynku, szybko na nie reaguje i implementuje te dobre rozwiązania do swojej firmy.





Trwa ładowanie danych z Facebooka

Kategorie aktualności

Szukaj AP OPTYMALIZACJA procesu biznes, strony www, pozycjonowanie SEO, tworzenie stron, marketing, analiza