cms_panel_admina_dodawanie_tresci_do_strony_www.jpg

Moi nowi Klienci….

Pierwszy zadzwonił do mnie z pytaniem, że zrobił super stronę, ale od dwóch lat nie przynosi ona żadnych efektów, ba nawet nie widać jej na dobrej pozycji w Google a jak twierdzi "wydał kupę kasy na pozycjonowanie".

Drugi prowadzi różne działania reklamowe w Google i Social Media, ale: "nic się nie dzieje" - stwierdził.

Wysłuchałem cierpliwie narzekań i postanowiłem poznać od razu przyczyny. Jestem zawsze on-line i z szybkim internetem. W pierwszym przypadku wystarczyło, że otworzyłem źródło strony, aby stwierdzić, że od półtora roku nie zrobiono nic w kierunku pozycjonowania! U drugiego mojego nowego Klienta wszystko tworzono na oślep i tzw. "czuja/nosa"...

Nie tak zarządza się stronami www i nie tak prowadzi się kampanie reklamowe. Wszystko jest jednak do naprawienia ” – podsumowałem.

Czyli jak? Jak to naprawić?

Każda sytuacja jest inna aczkolwiek wiele jest do siebie podobnych. Moja wstępna analiza podawana jest od razu podczas rozmowy telefonicznej 48 531 888 925. Analiza szczegółowa natomiast, którą wykonuję na życzenie Klienta, jest podstawą do naprawy i zmian.

Chcesz się dowiedzieć? Zadzwoń. Rozmowa telefoniczna ze mną nic Ciebie nie kosztuje. Jestem zawsze on-line ;-) za wyjątkiem kiedy śpię…

Dlaczego tak ważny jest CONTENT na stronie www?

Dla Google „content is king”. Za unikalność treści jesteśmy nagradzani. Nie warto kopiować. Dajmy odpocząć klawiszom „ctrl a”, „ctrl c” i „ctrl v”. Pisząc treść pamiętajmy by tekst zawierał nasze kluczowe frazy/wyrażenia w taki sposób, aby zachować odmianę i stosować synonimy. Powtarzalność słów musi mieć logiczne uzasadnienie. Wtedy boty Google uznają to za nasz naturalny i poprawny proces pisania tekstu. Podkreślenie zdań przez znaczniki H2 czy H3, uwzględnienie najważniejszych dla nasz słów/fraz kluczowych w metatagach z naciskiem na linki wewnętrzne i grafikę zaowocuje oczekiwaną pozycją w wynikach wyszukiwarki. Pamiętać należy o zasadzie, że przesada zostanie zauważona i często jest uznawana za próbę manipulacji algorytmem.

Dlaczego działania reklamowe w Google i Social Media wymagają wiedzy i doświadczenia?

Pozorność intuicyjności aplikacji reklamowych służy ich właścicielom. To świetny biznes. Zgodnie z Prawem Pareta można przyjąć twierdzenie, że 20% reklamodawców wykonuje samemu reklamę przez dostępne panele administracyjne i wytwarza 80% dochodów Koncernów internetowych.

Na jakiej podstawie to stwierdzam?

Według moich danych, co piąty reklamodawca wykonuje swoje działania samemu ufając wskazówkom sugerowanym przez autopomoc np. z AdWords czy Menedżera reklam na Facebooku. Zawsze, kiedy przejmuję obsługę działań reklamowych u nowego Klienta wynik to 5-ciokrotnie niższe wydatki i zwielokrotnienie skuteczności. Rachunek jest oczywisty. Oczywiście nie robie tego za darmo :-) , ale uważam, że Klient współpracując ze mną bardzo dużo zyskuje.

Podsumowanie

To treść zwana „kontent” lub pisana po angielsku „content” jest najważniejsza w pozycjonowaniu i reklamie internetowej!





Trwa ładowanie danych z Facebooka

Kategorie aktualności

Szukaj AP OPTYMALIZACJA procesu biznes, strony www, pozycjonowanie SEO, tworzenie stron, marketing, analiza