zoptymalizuj_strone_www.png

Czy zlecać optymalizację SEO dla strony?

Zastanów się przez chwilę.

  • Czy podczas przeglądania internetu w Twoim umyśle nie powstają pytania pełne troski o los Twojej witryny i jej pozycji w wyszukiwarce?
  • Czy nie porównujesz jej z innymi witrynami (jako lepsza, gorsza)?
  • Czy pytasz siebie, co zrobić? Masz dylemat, czy może lepiej oddać tworzenie i optymalizację witryny internetowej w ręce profesjonalistów?
  • Prowadzisz AdWords, a kto Tobie powiedział, że właściwie? Czy jesteś na bieżąco z zasadami płatnych linków? Czy płacisz właściwą kwotę za "click"? Czy masz wiedzę jak stworzyć kampanie banerowe i remarketingowe, które przynoszą zdecydowanie lepsze wyniki?
  • Czy wiesz na jakie słowa Twoja strona wyświetla się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania? Czy na pewno na te frazy i słowa, które są oczekiwane przez Ciebie?
  • Czy znajomi Twoich znajomych, mieszkańcy z Twojej gminy czy powiatu, ba województwa mają wiedzę, że świadczysz poszukiwane przez nich usługi lub produkujesz pożądane towary?
  • Być może myślisz, że jesteś super, jesteś marką, oferujesz wysokiej jakości usługi, produkujesz najlepsze towary. Jednak nikt nie słyszy Twoich myśli i wiesz dlaczego to jest niemożliwe! Jednak nic nie robisz, aby to zmienić?
  • Może też czujesz, że nie uzupełniasz wiedzy, stąd nie jesteś pewien własnych pomysłów, a powodem jest brak czasu i właściwych ludzi?

Zasady SEO:

Pozycjonowanie, to po stworzeniu witryny najważniejsze zadanie dla webmastera.

Sztuką jest zrobić dobrą witrynę a jeszcze większą sztuką jest, aby to „cacko www” było odnalezione przez innych internautów, którzy miliony razy wpisują słowa – klucze* w wyszukiwarce Google.

*Słowo kluczowe, to wyraz lub fraza, która odczytana przez roboty indeksujące stronę pozwala na zbudowanie kontekstu strony w taki sposób, aby algorytmy Google pozwoliły wyświetlić tę stronę w wyszukiwarce w jak najwyższej pozycji w wynikach zapytania użytkownika, ale też skutkowały wysoką konwersją. Słowa kluczowe dzieli się na a) słowa konkurencyjne i b) o małym wolumenie wyszukiwań. Wszystkie dzieli się na pięć grup (brandowe, ogólne, zawężone, dokładne i poradnikowe).

Dobry serwis czy standardowa strona www musi być funkcjonalna i wydajna. Aby osiągnąć sukces w Internecie, należy wybrać właściwe metody i narzędzia, i przyjąć skuteczną strategię działania.

Usługa optymalizacji SEO - Pozycjonowanie

AP Optymalizacja wykonuje pozycjonowanie stron www w zakresie słów i fraz uzgodnionych z Klientem, w opcji statycznego lub dynamicznego pozycjonowania (SEO). Wykonuje się również optymalizację istniejących i tworzonych stron/serwisów internetowych, zarządza budżetami reklam i/lub udziela skutecznego wsparcia Klientowi.


Jakie to techniki/narzędzia i jak je stosować, aby skutecznie optymalizować stronę www?

Technik i narzędzi jest wiele. Należy wybrać najlepsze ze sprawdzonych! AP Optymalizacja robi to za Klienta a w ważnych kwestiach dzieli się z Klientem wiedzą/doświadczeniem! Głównymi narzędziami są te z oferty Google, własne SEO i wynikającej ze współpracy z innymi podmiotami w zakresie analizy szczegółowej treści, ruchu na stronie i śledzenia rynku.

Algorytm Google Seo Pozycjonowanie Content Is KingStart!

Zawsze zaczyna się od szczegółowej analizy witryny/strony, ponieważ należy:

PIERWSZA ZASADA:: Zadbać o to, aby stronę www można było łatwo odszukać w sieci i zatrzymać/zainteresować Odwiedzającego Internautę!

DRUGA ZASADA:: Jeśli Ktoś wszedł na stronę? Nie można kazać mu czekać! Korzystanie z serwisu nie może sprawiać trudności! Strona/serwis powinien być szybki, atrakcyjny i interaktywny, również na wszystkich urządzeniach przenośnych np. tablet czy komórka!

TRZECIA ZASADA:: Zadbać o ruch na stronie i jakość treści (bez kluczowych słów/fraz dobrze ulokowanych w treściach serwisu/strony trudno oczekiwać wysokich pozycji w wyszukiwarce np. Google oraz dużego ruchu na stronie). Bardzo ważna jest też jakość plików graficznych/multimedialnych i przypisanych do nich metatagów!

WAŻNE:: Nie każdą stronę można skutecznie wypozycjonować. Zaniedbania lub/i zła jakość treści to praca na wiele miesięcy. Często zdarza się, że stronę „trzeba napisać od nowa”. Korzystniej jest czasem stworzyć nową stronę i od początku jej tworzenia zadbać o właściwą treść uwzględniając standardy SEO.

Zdarza się, że Klient wymyślił swoją koncepcję na stronę i działania marketingowe wykluczając lub zapominając o SEO. Stworzenie dla takiej strony pozycji wymaga wiele zmian, czasu i środków finansowych. Tym bardziej jest to trudne, jeśli od czasu opublikowania witryny upłynęło sporo czasu i nieprawidłowości zaindeksowały roboty wyszukiwarki. Wtedy „cierpliwość jest cnotą” – a często Klient niecierpliwy. Czasem to też wygląda jak budowa nowych standardów w oparciu o markę, którą mało kto zna lub jest to ciągle na etapie „start up-u”, ale Klient ma wysokie mniemanie o sobie. Prawda jest taka, że SEO wymaga pokory, cierpliwości i dobrej treści.





Trwa ładowanie danych z Facebooka

Kategorie aktualności

Szukaj AP OPTYMALIZACJA procesu biznes, strony www, pozycjonowanie SEO, tworzenie stron, marketing, analiza