Szanowni Państwo!
Przesłałem do Państwa sms-a z propozycją działań w Internecie w celu zwiększenia ilości pozyskiwanych klientów, wizerunkowej atrakcyjności Państwa firmy oraz wzrostu zyskowności.
Kieruje się zasadą korzyści, optymalizacją i automatyzacją procesu marketingowego/biznesowego z kluczową regułą postawionych zadań, która sprowadza się do osiągnięcia przede wszystkim RUCHU i KONWERSJI (czyli odwiedzający wykazują zainteresowanie współpracą z Państwem w formie kontaktu telefonicznego, sms, e-mail lub osobistego w Państwa siedzibie).
Oczekują Państwo, aby strona internetowa i działania marketingowe w Internecie generowały dla Państwa korzyści, prawda? Odwiedziłem Państwa stronę i opis w Google. Przeglądałem informacje na stronach mediów społecznościowych. Czy nie szkoda Państwu tracić klientów przez błędy na stronie internetowej i wizerunkowe w Google, czy Social Mediach?
Proponuję około 10-minutową rozmowę telefoniczną (+48531888925). Chciałbym zadać Państwu kilka dodatkowych pytań. Po uzyskaniu odpowiedzi na nie zaproponuję Państwu optymalne rozwiązanie.
Mogą Państwo skorzystać z opcji wypełnienia poniższego formularza. Po otrzymaniu formularza przedstawię Państwu ofertę z 20% rabatem.
Andrzej Pluta
AP OPTYMALIZACJA
Proponuję Państwu do wyboru usługi:
Więcej informacji o firmie AP OPTYMALIZACJA i innych propozycjach współpracy znajdą Państwo pod adresami stron:
www.apopt.pl www.andrzejpluta.apopt.pl www.Internetowy-Marketing.pl
Od 25 lat obowiązuje mnie Klauzula Poufności dla Informacji pozyskanych od Klientów!
🟠ℹ🔴Co powinien zawierać dobry brief?
W zależności od rodzaju briefu (patrz wyżej), będzie on zawierał nieco inne rodzaje informacji. Jednak szkielet, pewien wzór będzie zawsze posiadał podobne cechy charakterystyczne. Z pewnością dobry brief powinien zawierać przynajmniej po części następujące dane:
- Dane firmy.
- Opis firmy.
- Informacja na temat produktu lub/i marki.
- Dotychczasowa strategia marketingowa/reklamowa firmy.
- Konkurencja.
- Grupa docelowa. Informacja o tym, kto jest klientem firmy.
- Cele marketingowe planowanych działań.
- Cel komunikacyjne planowanej akcji.
- Zasięg kampanii marketingowej.
- Aktualne badania – dane badań, testów o produkcie bądź firmie.
- Opis przewag produktu nad produktami konkurencji.
- Wytyczne i wskazówki do tworzenia przekazu reklamowego. W tym USP – unikalna cecha marki.
- Pożądany wizerunek marki.
- Składniki i ograniczenia przekazu reklamowego.
- Budżet planowanej akcji.
- Ramy czasowe planowanej kampanii.
Oczywiście trzeba pamiętać, że każdy rodzaj briefu będzie nieco inny, bo będzie odnosić się do różnych akcji lub elementów działań reklamowych.
Dobry brief to niezwykle przydatne narzędzie komunikacji. Czy można się bez niego obejść? Oczywiście, że tak, tylko po co tracić czas i pieniądze, skoro istnieje narzędzie porządkujące wiedzę i ułatwiające przeprowadzenie działań marketingowych firmy? Realizacja kampanii reklamowej zwykle związana jest z wydawaniem pokaźnych kwot, a każde narzędzie pomagające wydawać je jak najbardziej racjonalnie jest na wagę złota dla właściciela i zarządu firmy
Źródło: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-brief-czym-jest-i-co-powinien-zawierac