Optymalizacja synergii działań internetowych i marketingowych w biznesie.

Szanowni Państwo! Proszę zapoznać się z Klauzulą informacyjną RODO od „AP Optymalizacja”

Otrzymaliście Państwo SMS’a, ponieważ prawdopodobnie odwiedziłem Państwa stronę www lub przeczytałem opisy w Google i zauważyłem krytyczne błędy, dlatego wysłałem krótką informację SMS i/lub e-mail.

Każdy właściciel czy menedżer firmy jakiego poznałem przez ostatnie 25 lat przywiązuje ogromną wagę do optymalizacji wydatków, jednocześnie profesjonalnego i stałego budowania wizerunku swojej marki/firmy w Internecie z naciskiem na własną stronę www, renomę oraz pozycję w wyszukiwarce Google i mediach społecznościowych.

Czy możliwy jest wzrost konwersji i jednoczesne obniżenie kosztów marketingowych?
– Tak, tutaj proponuję rozwiązanie oparte o moją wiedzę i doświadczenie.

     Moja oferta: pracuję dla Państwa za uzgodnione wynagrodzenie!

Na wstępie proponuję około 10-minutową rozmowę telefoniczną (+48531888925). Chciałbym zadać Państwu kilka dodatkowych pytań. Po uzyskaniu odpowiedzi na nie zaproponuję Państwu optymalne rozwiązanie.

Mogą Państwo skorzystać z opcji wypełnienia poniższego formularza.

  Andrzej Pluta
AP OPTYMALIZACJA

☝️ℹMusi być wybrana co najmniej jedna usługa.
☝️ℹW celu ułatwienia personalnego i decyzyjnego kontaktu.
☝️ℹMusi również zawierać po "@" nazwę istniejącej domeny.
☝️ℹTylko cyfry.
☝️Proszę podać jak najwięcej informacji o Państwa oczekiwaniach i doświadczeniach, najlepiej w formie BRIEF-a.
*Brief stanowi punkt wyjścia do rozpoznania sytuacji w jakiej znajdujesz się. Pozwala nam poznać Twoją firmę, produkt czy usługę, a także sytuację na rynku oraz Twoje oczekiwania i cele.
Obszerny brief oszczędzi czas, znacznie ułatwi komunikację pomiędzy nami i ułatwi sporządzenie optymalnej propozycji dla Państwa.
Przed wyrażeniem zgody proszę zapoznaj się z naszą:
👉Polityką Prywatności👈
👉Klauzula Informacyjna RODO👈

W AP Optymalizacja obowiązuje Klauzula Poufności dla Informacji pozyskanych od Państwa!

Więcej informacji o firmie AP OPTYMALIZACJA i innych propozycjach współpracy znajdą Państwo pod adresami stron:
www.andrzejpluta.pl www.Internetowy-Marketing.pl

 Dla wszystkich, którzy otrzymali SMS i zdecydują się na współpracę udzielimy 20% rabatu na nasze usługi!

 


🟠ℹ🔴Co powinien zawierać dobry brief?
W zależności od rodzaju briefu (patrz na formularz wyżej), będzie on zawierał nieco inne rodzaje informacji. Jednak szkielet, pewien wzór będzie zawsze posiadał podobne cechy charakterystyczne. Z pewnością dobry brief powinien zawierać przynajmniej po części następujące dane:

  1. Dane firmy.
  2. Opis firmy.
  3. Informacja na temat produktu lub/i marki.
  4. Dotychczasowa strategia marketingowa/reklamowa firmy.
  5. Konkurencja.
  6. Grupa docelowa. Informacja o tym, kto jest klientem firmy.
  7. Cele marketingowe planowanych działań.
  8. Cel komunikacyjne planowanej akcji.
  9. Zasięg kampanii marketingowej.
  10. Aktualne badania – dane badań, testów o produkcie bądź firmie.
  11. Opis przewag produktu nad produktami konkurencji.
  12. Wytyczne i wskazówki do tworzenia przekazu reklamowego. W tym USP – unikalna cecha marki.
  13. Pożądany wizerunek marki.
  14. Składniki i ograniczenia przekazu reklamowego.
  15. Budżet planowanej akcji.
  16. Ramy czasowe planowanej kampanii.

Oczywiście trzeba pamiętać, że każdy rodzaj briefu będzie nieco inny, bo będzie odnosić się do różnych akcji lub elementów działań reklamowych.

Dobry brief to niezwykle przydatne narzędzie komunikacji. Czy można się bez niego obejść? Oczywiście, że tak, tylko po co tracić czas i pieniądze, skoro istnieje narzędzie porządkujące wiedzę i ułatwiające przeprowadzenie działań marketingowych firmy? Realizacja kampanii reklamowej zwykle związana jest z wydawaniem pokaźnych kwot, a każde narzędzie pomagające wydawać je jak najbardziej racjonalnie jest na wagę złota dla właściciela i zarządu firmy

Źródło: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-brief-czym-jest-i-co-powinien-zawierac