SMS

Szanowni Państwo!

Otrzymaliście Państwo SMS-a, ponieważ odwiedziłem Państwa stronę www albo przeczytałem opisy w Google i zauważyłem krytyczne błędy, dlatego wysłałem krótką informację SMS i/lub e-mail.

Celem wszystkich proponowanych przeze mnie usług  jest:  pozyskiwanie i utrzymanie klientów w Państwa firmie, również zaprezentowanie Państwa firmy przyszłym klientom krajowym i zagranicznym.

Stworzyłem autorskie rozwiązanie na skuteczne pozyskiwanie klientów za pomocą narzędzi internetowych. Oszczędza i zyskuje Państwa firma! (pozycja 1. w poniższym formularzu)

Ponoszą Państwo  tylko jedno ryzyko płatności z góry, za audyt – to wymóg. Audyt jest czasochłonny (trwa do 14 dni roboczych), ale jednocześnie daje pełny obraz marketingowy firmy oraz wyznacza kierunki przyszłych działań.

Po zapoznaniu się z wynikami audytu podejmą Państwo decyzję o zamówieniu usług i płatności na kolejne miesiące.

Jeśli comiesięczna usługa nie będzie satysfakcjonować Państwa,  w każdej chwili mogą Państwo zdecydować się o nieprzedłużaniu jej na kolejny miesiąc bez jakichkolwiek konsekwencji.

Czy możliwy jest wzrost konwersji (czyli klienci wykazują zainteresowanie współpracą z Państwem w formie kontaktu telefonicznego, sms, e-mail lub osobistego w Państwa siedzibie) i jednoczesne obniżenie kosztów marketingowych?
– Tak, tutaj proponuję rozwiązanie oparte o moją wiedzę, doświadczenie i wyniki osiągane przez naszych klientów.

     Moja oferta: pracuję dla Państwa za uzgodnione comiesięczne wynagrodzenie!

Na wstępie proponuję około 10-minutową rozmowę telefoniczną (+48531888925). Chciałbym zadać Państwu kilka dodatkowych pytań. Po uzyskaniu odpowiedzi na nie zaproponuję Państwu optymalne rozwiązanie.

Czy jest lub nie ma kryzysu, najważniejsze jest posiadanie stałych i pozyskiwanie nowych klientów. W Niemczech podczas szkoleń powtarzane są jak mantra słowa:

„Masz 10 klientów, to tak jakbyś miał jednego lub wcale. Masz 100 klientów, to tak jakbyś miał ich dziesięciu albo jednego”

Zapominanie o powyższej zasadzie (przede wszystkim w czasach światowej stagflacji) niesie niebezpieczeństwo upadku przedsięwzięcia biznesowego.

Najczęstszym błędem popełnianym przez przedsiębiorców w kryzysie jest cięcie wydatków na marketing w tym internetowy: promocję i rozbudowę strony www, reklamę statyczną i dynamiczną w wyszukiwarce i mediach społecznościowych, rozwój biura obsługi klienta (BOK) oraz zarządzanie obiegiem informacji w firmie (inwestycja w aplikacje zarządcze typu CRM i ERP).

Mogą Państwo skorzystać z opcji wypełnienia poniższego formularza.

  Andrzej Pluta
AP OPTYMALIZACJA

Cennik znajdziesz TUTAJ | Tutaj znajdziesz B2B - polecenie do współpracy
☝️ℹMusi być wybrana co najmniej jedna usługa.
☝️ℹZobacz przykładową ofertę dla punktu 12. formularza: Tutaj
☝️ℹW celu ułatwienia personalnego i decyzyjnego kontaktu.
☝️ℹMusi również zawierać po "@" nazwę istniejącej domeny.
☝️ℹTylko cyfry.
☝️Proszę podać jak najwięcej informacji o Państwa oczekiwaniach i doświadczeniach, najlepiej w formie BRIEF-a.
*Brief stanowi punkt wyjścia do rozpoznania sytuacji w jakiej znajdujesz się. Pozwala nam poznać Twoją firmę, produkt czy usługę, a także sytuację na rynku oraz Twoje oczekiwania i cele.
Obszerny brief oszczędzi czas, znacznie ułatwi komunikację pomiędzy nami i ułatwi sporządzenie optymalnej propozycji dla Państwa.
Przed wyrażeniem zgody proszę zapoznaj się z naszą:
👉Polityką Prywatności👈
👉Klauzula Informacyjna RODO👈

W AP Optymalizacja stosuję się Klauzulę Poufności dla Informacji pozyskanych od Klientów!

Więcej informacji o firmie AP OPTYMALIZACJA i innych propozycjach współpracy znajdą Państwo pod adresami stron:
www.andrzejpluta.apopt.pl www.Internetowy-Marketing.pl

 


 

🟠ℹ🔴Co powinien zawierać dobry brief?
W zależności od rodzaju briefu (patrz na formularz wyżej), będzie on zawierał nieco inne rodzaje informacji. Jednak szkielet, pewien wzór będzie zawsze posiadał podobne cechy charakterystyczne. Z pewnością dobry brief powinien zawierać przynajmniej po części następujące dane:

  1. Dane firmy.
  2. Opis firmy.
  3. Informacja na temat produktu lub/i marki.
  4. Dotychczasowa strategia marketingowa/reklamowa firmy.
  5. Konkurencja.
  6. Grupa docelowa. Informacja o tym, kto jest klientem firmy.
  7. Cele marketingowe planowanych działań.
  8. Cel komunikacyjne planowanej akcji.
  9. Zasięg kampanii marketingowej.
  10. Aktualne badania – dane badań, testów o produkcie bądź firmie.
  11. Opis przewag produktu nad produktami konkurencji.
  12. Wytyczne i wskazówki do tworzenia przekazu reklamowego. W tym USP – unikalna cecha marki.
  13. Pożądany wizerunek marki.
  14. Składniki i ograniczenia przekazu reklamowego.
  15. Budżet planowanej akcji.
  16. Ramy czasowe planowanej kampanii.

Oczywiście trzeba pamiętać, że każdy rodzaj briefu będzie nieco inny, bo będzie odnosić się do różnych akcji lub elementów działań reklamowych.

Dobry brief to niezwykle przydatne narzędzie komunikacji. Czy można się bez niego obejść? Oczywiście, że tak, tylko po co tracić czas i pieniądze, skoro istnieje narzędzie porządkujące wiedzę i ułatwiające przeprowadzenie działań marketingowych firmy? Realizacja kampanii reklamowej zwykle związana jest z wydawaniem pokaźnych kwot, a każde narzędzie pomagające wydawać je jak najbardziej racjonalnie jest na wagę złota dla właściciela i zarządu firmy

Źródło: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-brief-czym-jest-i-co-powinien-zawierac