Home » FAQs

    Czy warto używać Google Search Console?

    Google to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Posiada ponad 85% udziału w rynku. Wiele firm czerpie korzyści z bycia na szczycie w wynikach wyszukiwania stosując się do zasad oceniania przez Google. Google pomaga wszelkim inicjatywom udostępniając często bezpłatnie narzędzia wspierające budowanie renomy w Internecie. Jednym z tych narzędzi jest Google Search Console to doskonała aplikacja do…

    Czytaj więcej...

      Jak często powinno się robić aktualizację strony?

      Na aktualizację strony składa się wiele czynników. Oprócz aktualizacji bieżących CMS i wtyczek (pluginów) należy dokonywać aktualizacji/modyfikacji treści publikowanej na stronie. Im bardziej aktualna treść na stronie tym wyższe dla niej uznanie w rankingu. Google faworyzuje strony na których jest często aktualizowana treść (zachowana jest częstotliwość aktualizacji) oraz dodawana jest nowa. Ta ostatnia ma najczęściej…

      Czytaj więcej...

        Czy dla wyszukiwarki ma znaczenie otagowanie obrazów?

        Obrazy wysyłają wyszukiwarkom ważne informacje dotyczące trafności przez nazwę pliku, tekst alternatywny, tytuł, opis i własność. Obrazy to też świetny sposób na wyświetlenie treści przez wyszukiwarkę na wysokiej pozycji wyników wyszukiwania. Mogą pomóc Ci uzyskać dobrą pozycję w rankingu, a także służyć jako wezwanie do działania. Obrazy są jedną z najważniejszych części każdego postu lub…

        Czytaj więcej...

          Co znaczy „zduplikowana treść” ?

          Google staje się coraz mądrzejszy i mądrzejszy. Może teraz wykrywać zduplikowane treści na stronie. Aby uniknąć tworzenia duplikatów treści, możesz użyć tagu „noindex” na swoich stronach. Jeśli Twoja witryna zawiera różne strony w dużej mierze o identycznej treści, warto użyć preferowanego adresu URL. (Nazywa się to „canonicalization” (PL: kanonizacją)). Zduplikowana treść to problem w sieci….

          Czytaj więcej...

            RWD (responsive web design) – co to?

            Responsywne projektowanie stron internetowych (ang. RWD – responsive web design): Responsywne projektowanie stron internetowych (RWD) to taka technika, która pozwala użytkownikom stron internetowych zapewnić optymalne wrażenia podczas oglądania, niezależnie od rozmiaru ich urządzenia. Główną ideą RWD jest to, aby zawartość była łatwo dostępna z dowolnego urządzenia (smartphon, tablet, laptop) w położeniu panoramicznym i pionowym. Nie…

            Czytaj więcej...

              Jak często kluczowe słowo lub fraza musi wystąpić na danej podstronie?

              Google indeksuje strony na podstawie algorytmów a reguły/szczegóły są znane tylko nielicznym z administratorów wyszukiwarki. TF-IDF prawdopodobnie w zaawansowanej wersji weryfikuje częstość danego słowa/frazy w publikacji. Zasada mówi, że im częściej fraza/słowo kluczowe pojawia się w np. dokumencie, tym bardziej prawdopodobne jest, że podstrona dotyczy tego słowa/frazy!

              Czytaj więcej...
              TOP
              Translate »