Optymalizacja synergii działań internetowych i marketingowych w biznesie.

Czy warto używać Google Search Console?

Skutecznie wspiera marketerów w podejmowaniu bardziej świadomych decyzji opartych na danych.Google to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Posiada ponad 85% udziału w rynku. Wiele firm czerpie korzyści z bycia na szczycie w wynikach wyszukiwania stosując się do zasad oceniania przez Google. Google pomaga wszelkim inicjatywom udostępniając często bezpłatnie narzędzia wspierające budowanie renomy w Internecie. Jednym z tych narzędzi jest Google Search Console to doskonała aplikacja do zrozumienia, w jaki sposób ludzie obecnie Cię znajdują.

Google Search Console jest bezpłatną usługą, która pomaga zrozumieć, w jaki sposób ludzie obecnie znajdują Twoją witrynę. Zapewnia bogate dane o Twojej witrynie i pomaga monitorować jej wydajność w czasie. Daje również wgląd w to, jak poprawić wydajność witryny w organicznych wynikach wyszukiwania, w tym indeksowanie i ranking.

Firmą, która używa Google Search Console do monitorowania wydajności swojej witryny, jest firma „AP Optymalizacja”. Używamy Google Search Console do monitorowania wydajności nie tylko własnych witryn. Robimy to od początku istnienia tego narzędzia.

Google Search Console w ostatnich latach przeszło modyfikację. Wprowadzono dostęp do ruchu nawet z ostatnich 16 miesięcy. Udoskonalono wygląd oraz lepsze śledzenie/monitorowanie błędów i ich usuwanie. Rozszerzono zakres optymalizacji mobilnej.