Dlaczego FanPage?

Fan page – to firmowy profil na Facebooku. Jest to strona podobna w konwencji do profilu, ale przeznaczona dla firm, osób publicznych, produktów czy znanych marek (jak sama nazwa wskazuje: Fan Page – strona dla fanów). Instytucje i firmy z zasady nie mogą zakładać prywatnych profili. Posty na fan page’u można wspierać reklamami.

Fanpage jest specyficznym rodzajem strony na portalu społecznościowym jakim jest Facebook, za pomocą której można promować firmę, markę, produkt, usługę lub osobę. Pozwala na zebranie fanów w jednym miejscu sieci internetowej.

Publikowanie na fanpage interesujących treści przyciąga uwagę, zwiększa zasięg promocji/reklamy, generuje konwersje i pozwala szybciej zbudować społeczność dla danej firmy czy marki.

Opublikowane przez Andrzej Pluta

Praktyk biznesu i specjalista ds. marketingu. Wdrożeniowiec IT. Web master. Pozycjoner – SEO. Analityk procesów zarządczych. Copywriter, wizjoner i publicysta. Fotograf i Przewodnik Lokalny Google.