Szkolenia - unikatowa wiedza już w jeden dzień

Social Media21. Dlaczego warto reklamować się i korzystać z narzędzi mediów społecznościowych?

Prowadzenie firmy oparte na mediach społecznościowych.


WEB 2.0 – motor napędowy dla firm a przede wszystkim wyzwanie dla dotychczasowych technik zarządzania. W najbliższym roku czeka nas prawdziwa rewolucja w prowadzeniu biznesu, który przez technologie sieciowe staje się bardzo „społecznościowy”. Tworzy się model pełen zmian, o niesamowitej dynamice, zmienny, w dużym stopniu nieprzewidywalny, jednocześnie pozbawionych standardowych metod pomiarów, reguł i zasad. WEB 2.0 połączone z ideą MARKETIGU 4.0 daje firmie wiele możliwości, ale jest też wyzwaniem do zmiany, nie tylko w postrzeganiu dotychczasowym własnej firmy, ale koniecznością dostosowania strategii i stylu prowadzonego biznesu do wymogów współczesnego rynku, rynku otwartego na ścisłej współpracy między firmą a interesariuszem/ami głównie w dwóch obszarach marketingu: komunikacji i relacjach!

Jesteśmy świadkami przekształcania się relacji we wszystkich ważnych aspektach działalności gospodarczej. Marketing, sprzedaż, PR, HR stały się zakładnikami SM, z oddziaływaniem na badanie, rozwój, logistykę i proces produkcyjny.

Z wywiadów z liderami biznesu z całego świata (z 20 branż) przeprowadzonych przez The Economist Intelligence Unit i sponsorowanych przez Ricoh wynika, że do 2020 roku to Klienci z profilami w mediach społecznościowych będą zasadniczym źródłem pomysłów na nowe usługi i towary. Bez udziału tych Klientów nie odbędzie się żaden wewnętrzny proces biznesowy w firmie i często ci Klienci będą członkami tworzonych projektów. Niepokoi fakt, że wielu polskich przedsiębiorców nie dostrzega potencjału SM i wybiera przestarzałe podejście do marketingu, co często skutkuje przegrywaniem z firmami, które uznały znaczenie WEB 2.0 i Marketingu 4.0.

Marka to RELACJA a nie przekaz graficzny!


Marketing współczesny uległ przedefiniowaniu. Produkt, cena, dystrybucja i reklama nie funkcjonują bez: personalizacji, GIODO (obecnie RODO), solidności treści na stronie www, społeczności, sposobu i szybkości obsługi Klienta, reklamy i promocji.

Reklama i promocja jest rolą o ogromnym potencjale mediów społecznościowych. Właściwe użycie funkcjonalności SM pozwala na precyzyjne ustawienie reklamy pod profil potencjalnego Klienta, ale także wpływać na decyzje zakupowe Klientów uwzględniając fakt, że obecnie 67% decyzji zakupowych podejmowanych jest na podstawie internetowych rekomendacji „word of mouth”. Nie mamy wyjścia, musimy zaakceptować fakt, że media społecznościowe to „wywiadownia” dla konkurencji, kooperantów , klientów b2b i mediów typu: prasa, radio i telewizja.

AP Optymalizacja oferuje szkolenia z powyższej wiedzy
dla właścicieli firm i współpracowników działów marketingu, sprzedaży, PR i HR.

Szkolenie 1. składa się z następujących tematów:

• networking (budowanie sieci kontaktów) w oparciu o media społecznościowe,
• poznawanie potencjalnych klientów w SM (ich oczekiwań, sieci relacji, problemów, o których mówią) i dotarcie do nich, Social Media Care,
• korzystanie z mediów społecznościowych do prezentowania oferty firmy,
• MS jako biznes społecznościowy – nowa era w komunikacji biznesowej,
• reklama, optymalizacja budżetu reklam, inne formy promocji w mediach społecznościowych,
• reagowanie w czasie rzeczywistym,
• budowa wizerunku firmy jako eksperta, lidera sektora,
• budowanie zaufania między firmą i jej interesariuszami,
• wsparcie klienta,
• korzystanie z narzędzi do monitoringu aktywności konsumentów i potencjalnych konsumentów w mediach społecznościowych,
• monitoring zachowań konkurencji i działań hejtowych.

Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem zapraszam do kontaktu telefonicznego: 531 888 925.


Miejsce spotkania: Łódź, Franciszkańska 104.
Polecam szkolenia w siedzibie Klienta!

AjpProwadzący: Andrzej Pluta (Praktyk biznesu. Wdrożeniowiec IT. Web master i copywriter. Publicysta. www.apopt.pl )

Ilość osób podczas spotkania: minimum 5 maksymalnie 20,
Czas trwania z przerwami: 6 godzin (start godzina 9:00),
Terminy dostępne w 2018: do uzgodnienia,
Przerwy: 2 kawowe po 20 minut,
Koszt uczestnictwa: 750 zł. Wystawiam fakturę.

Nr konta wyślę po złożeniu zainteresowania!
Zapytaj o szczegóły: 48 531 888 925!

Podawane ceny są cenami netto dla jednej osoby za 6-cio godzinny dzień szkolenia (4 bloki x 1,5 godz. każdy) plus 2 przerwy kawowe i na życzenie jedna przerwa obiadowa 40 min.

Zarabiaj Na Portalach Spolecznosciowych 2

Oferuję dwa dodatkowe szkolenia:

2. Internetowy marketing, reklama a wizerunek.
3. Reklama i Pozycjonowanie.

Szkolenia się uzupełniają i udzielają odpowiedzi na pytania: jak nie przepłacać, obniżyć koszty reklamy i promocji, zwiększyć sprzedaż i skutecznie budować wizerunek internetowy, promować się oraz co zrobić, gdy skubie nas konkurencja?

Szkolenie 2.  obejmuje wiedzę:

- o źródłach biznesowych miejsc reklamowych,
- przykłady tworzenia kampanii internetowych,
- analizie kosztów i badania  skuteczności kampanii,
- o roli portali społecznościowych i FanPages-ów ,
- skuteczności internetowych narzędzi Google i ich roli,
- co oznacza mieć własną witrynę www,
- dlaczego ważna jest pozycja w wyszukiwarce,
- jak pozyskać referencje/polecenie,
- dlaczego ważny jest wizerunek internetowy,
- z pozycjonowania statycznego i dynamicznego oraz o zaletech i wadach,
- znaczenie contentu, sposób pisania artykułów, postów i komentarzy,
- czego szuka, co i kiedy przegląda Twój potencjalny Klient w internecie - analiza,
- błędy, których należy bezwzględnie unikać,
Miejsce spotkania: Łódź, Franciszkańska 104.
AjpProwadzący: Andrzej Pluta (Praktyk biznesu. Wdrożeniowiec IT. Web master i copywriter. Publicysta. www.apopt.pl )
Ilość osób podczas spotkania: minimum 5 maksymalnie 20,
Czas trwania z przerwami: 6 godzin (start godzina 9:30),
Terminy dostępne w 2018: pierwszy roboczy wtorek danego miesiąca lub do uzgodnienia,
Przerwy: 2 kawowe po 20 minut (o godzinie 11:10 i 13:20),
Koszt uczestnictwa: 600 zł. Wystawiam fakturę.
Nr konta wyślę po złożeniu zainteresowania!

Zapytaj mnie o szczegóły: 48 531 888 925!
Podawane przeze mnie ceny są cenami netto dla jednej osoby za 6-cio godzinny dzień szkolenia (4 bloki x 1,5 godz. każdy) plus 2 przerwy kawowe i na życzenie jedna przerwa.

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia  w siedzibie Klienta!

Szkolenie 3. obejmuje wiedzę:

- Wstęp do SEO (pozycjonowania) i analizy strony,
- Słowa i frazy klucze:    (Czy na pewno dominują te oczekiwane?)
- Jak korzystać z narzędzi WebMasterskich GOOGLE?
- Wiedza czerpana z Google Analytics,
- Pozycjonowanie statyczne czy/i dynamiczne?
- Reklama tekstowa, displayowa i reMarketing w sieci,
- Czy można 5-krotnie zwiększyć sprzedaż przez Facebook?
- Jak to robią inni?
- Facebook, Twitter, Instagram czy GG?
- Oferta specjalna na Twój brak czasu:
  (Twoja zewnętrzna komórka marketingu),  
- Podsumowanie.
Miejsce spotkania: Łódź, Franciszkańska 104.
AjpProwadzący: Andrzej Pluta (Praktyk biznesu. Wdrożeniowiec IT. Web master i copywriter. Publicysta. www.apopt.pl )
Ilość osób podczas spotkania: minimum 5 maksymalnie 20,
Czas trwania z przerwami: 6 godzin (start godzina 9:30),
Terminy dostępne w 2018: ostatni roboczy wtorek danego miesiąca lub do uzgodnienia,
Przerwy: 2 kawowe po 20 minut (o godzinie 11:10 i 13:20),
Koszt uczestnictwa: 600 zł. Wystawiam fakturę.
Nr konta wyślę po złożeniu zainteresowania!
Zapytaj mnie o szczegóły: 48 531 888 925!
Podawane przeze mnie ceny są cenami netto dla jednej osoby za 6-cio godzinny dzień szkolenia (4 bloki x 1,5 godz. każdy) plus 2 przerwy kawowe i na życzenie jedna przerwa.

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia  w siedzibie Klienta!
 
 

Szukaj AP OPTYMALIZACJA stron - pozycjonowanie SEO - tworzenie stron - marketing - audyt strony - reklama