Sekret sukcesu nie jest już tajemnicą. Leży w algorytmach Google i Social Media! Im więcej wiesz o sposobie ich działania, tym większe masz szanse na wysoką pozycję w wyszukiwarkach i zasięg na platformach społecznościowych.
Algorytmy Google i mediów społecznościowych nieustannie zmieniają sposób, w jaki szukamy informacji. Chcą zapewnić ludziom to, czego szukają tak szybko, jak to możliwe, dlatego algorytmy klasyfikują witryny według kryteriów trafności.
Ranking w Google opiera się na trafności oferty w stosunku do słów kluczowych, ich zgodności/trafności, popularności i jakości treści oraz wielu innych czynnikach. Jest ich prawie 300. Do najważniejszych elementów publikowanej treści zaliczamy: słowa i frazy kluczowe — ich jakość oraz odmiana/użycie w treści; jakość i długość nagłówków; sposób umieszczenia, jakość i oznaczenia zdjęć czy grafik; linki zwrotne, autorytet domeny, responsywność strony, szybkość ładowania witryny i współczynnik odrzuceń itd.
Uważa się, że jakość treści powinna być priorytetem dla każdej publikacji, ponieważ może mieć ogromny wpływ na to, jak wysoko będzie pozycja Twojej witryny w wynikach wyszukiwania Google oraz jaki będą mieć zasięg publikowane przez Ciebie treści w mediach społecznościowych.
Chcesz osiągnąć sukces w Internecie? Poznaj standardy, od których to zależy! Zapisz się na cykl szkoleń „rozszyfrowujemy internetowe algorytmy„: https://apopt.pl/kontakt-z-ap-optymalizacja/ lub zadzwoń po więcej: 531 888 925 – różne terminy.