Tworzenie stron Koło!
Szanowni Państwo!
Każdemu właścicielowi i zarządowi firmy zależy na stałym pozyskiwaniu wielu nowych klientów oraz zyskach ze sprzedaży oferowanych towarów/usług. Na zyskowną sprzedaż i wielkość obrotu ma wpływ to, jak często i ilu klientów kupuje, a to zależy m.in. od tego, jak firma wizerunkowo jest postrzegana na rynku, ale także to, w jaki sposób dociera do potencjalnego odbiorcy.
Dla przypomnienia podkreślam, że nie wystarczy mieć super stronę, ale przede wszystkim ta firmowa strona powinna generować konwersje w formie zapytań e-mailowych, telefonicznych i wizyt osobistych klientów jako skutek wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych. Samo bycie na wysokich pozycjach nie gwarantuje zwrotu w formie potencjalnego klienta zainteresowanego współpracą handlową czy produkcyjną. Już na początku procesu „tworzenie stron”, przywiązujemy ogromną uwagę do standardów SEO i pozycjonowania, przede wszystkich tych zalecanych przez Google.
O tym, jak wielu klientów zainteresuje się naszą ofertą, decydują m.in poniższe czynniki:
- Szybkość otwierania się oferty – strony internetowej,
- Unikalność nagłówków i jakość treści,
- Metoda prezentacji,
- Linki zwrotne z dobrych źródeł,
- Budowanie relacji biznesowych np. z wykorzystaniem mediów społecznościowych lub networkingu sieciowego,
- Polecenia i opinie,
- Odpowiednie narzędzia do szybkiej komunikacji,
- Niespamowość i kultura – netyka,
- Wiarygodność,
- Lokalizacja,
- Historia i doświadczenie,
- Płatne działania promocyjno-reklamowe oparte o właściwe używanie przeznaczonych do tego celu narzędzi.
AP Optymalizacja Andrzej Pluta oferuje trzy specjalne oferty A, B i C, które uwzględniają priorytetowo powyższe czynniki. Przejdź prosze do zapoznania się i ewentualnego złożenia zapytania o szczegóły w przypadku zainteresowania się jedną lub więcej: kliknij tutaj
Wybierz korzyści współpracy z AP Optymalizacja:
– publikacja w Internecie unikalnej treści – tekst i grafika,
– wzrost ruchu i zainteresowanie klientów firmową stroną www,
– zwiększenie zasięgu postów na stronach social mediów,
– rozbudowa i prowadzenie profilu firmowego w Google i Google Maps,
– znaczne zmniejszenie kosztów reklam (konwersji) w Ads i w SM przy zwiększeniu odzewu na treść publikacji,
– wsparcie marketingowe przez cały okres współpracy oraz bieżący audyt i analiza publikowanej treści pod kątem SEO,
– optymalizacja działań w budowie relacji i networkingu b2b.